18332208

känner mej ganska tom just nu.

men på tal om helt andra saker så var högsand helt jääätte skoj! roligt att lära känna nya mänskor. när vi kom dit började man med att uppdelas i grupper på 13 mänskor, vår grupp blev ganska "slumpmässig"... jag,tessa,jessica lyckades komma i samma grupp, nog för det inte egentligen var meningen eftersom vi ville hamna med nya människor osv, så kom dit också sökö flickorna petra,ina,gabi och några tjejer från min klass plus tre pojkar, så främlingar fanns det inte så mycket.. med grupperna for man till olika stationer och hade olika lekar. allt som hände där orkar ja endå int börja förklara men dagen fortsatte enda till 5-6 tiden på morgonen när vi bestämde oss för att fa och sova. 9 tiden när vi steg upp var alla döda och mitt hår hade typ fått rastan efter allt ägg och mjöl man hade fått på sig... haha. bussresan gick i princip bra, förutom att två personer gick lite över gränsen, vilket dom ganska ofta gör.

idag gäller det chill hos frida, blir sekert helt nice.

kramkram
kitty


lekte lite med mitt nya muoknings program.
slutresultatet borde ha sett lite annorlunda ut
men min kära dator ceparera :)))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0