släktträff aka kräftis

efter mycket gående i stan med mina satans höga klack skor lyckades ja äntligen komma hem och dra på mej min pyjamas! hade nog ganska roligt under kvällen me alla småkusinerna etc. goda kräftor var det också, naminami!
så nu efter lite säätände me taxin så sitter ja alltså i mitt rum vid min dator färdig att gå och sova. skönt.
imoron firar vi tessas födis, tema sku vara surfer! får se om ja kommer att likna ett dugg en surfare...men hej, i varje fall borde ja ha de i blode, jag som kan surfa, He He 8)
jamppe bad mej också me på body combat, borde vell träna men ja känner mej själv o vet att ja e en väldigt lat person när de e frågan om träning... borde sidu också hinna ti stan, men får ju se va dagen bär med sej!

nu tror ja att de blir lite till datande o sen sovdags.

nightnight sleep tight
kitty

(bilder kommer kanske senare)

Kommentarer
Postat av: jenny

kom me på treeni timme ti esport kl1 !!

2009-08-29 @ 09:51:01
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0