weeee (empire of the sun-walking on a dream)

packar ivrigt för imorgon dagens utfärd till höögsand!! hittills har jag lyckats packa underkläder. nu fortsätter listan med handdukar och sovsäckar. rolf sitter i rummet breve och kollar på tv och ser lite uttråkad ut.

haha det kom också en bra start på morgonen när jag for till 8 till skolan för att gå på mussa timme, mitt i timmen märkte ja endå att ja gjort ett litet mistag. mussa timmen ja var på sku egenligen ha borda va på tisdagen o int på onsdagen... plus att ja sku påriktit ha börja 11 ida! på tal om slarvighet... nåja, ja fo ju sen endå hem o sova min ynkliga 1 o en halv timme =)

och nuuu ska ja fortsätta packa!

halohalo
kittykatty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0