shut it down-pitbull ft akon

idag firades det alltså kära kusinens konfirmation och min födis. tiden före konffisen gick ut på slöande i pyjamas och experimenterande med den nya datorn. efter den gudsliga seremonin var det dags att träffa tessa, fick en väldigt bra present som jag for sure kommer att ha användning till.hehe. (vinflaska o (ynklig)chokokaka)
på tal om helt annat så e de helt sjukt hur kalla kvällarna också har blivit. känns som vintern så småningom knackar på. uuuusch, någo ja int ennu vill att ska ske. plus att stressen börjar närma sej snart eftersom första provveckan inleder om 2 veckor.blä.
nu sitter jag här färdig för att gå och sova men no action.
nappade bilden från jaennys.blogg.se. hon e ju vackrast i stan
ps NU flippar jag! datorn vill int samarbeta med mej!!! va fan, raderna vill tränga sej ihop och förbjuder mina mellanrums hopp?!?!?! undra int alltså vaffö inläggen ser retarded ut.

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah ja har ibland helt samma juttu:D!!!

2009-09-14 @ 09:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0