Chiddy Bang - Kids (MGMT Remix)


lite bilder från estland

sitter fortfarande i pyjamas och har inge spec för mej. mamma kom just o gnälla över hur mitt rum ser ut, fast själv tycker ja de ser helt prima ut, förstos sku de se ennu bättre ut om min kära pappa sku orka ställa mina hyllor upp på väggen..............men de tar ju sin tid. planerna fö idag e troligen att gå ti tessa vi någo skede o äta leftovers från hennes födiskalas o senare blir de vell mys me rolf.

o helvetes getingar! dehär blir ren andra gången fö ida ja hamna döda en som smög sej inn i mitt rum....usch..o det hemska i denhär situationen e ennu de att getingen int ens dog odentlit! den föll under min säng medan ja fösökte döda den ihjäl, o sen när ja tillslut ropa pappa på hjälp va den spårlöst försvunnen! o nu e ja livsrädd att den lurar sej nånstans i mitt rum o attackerar mej på natten medan ja sover!

så nu på getingsjakt!!
kitty


Kommentarer
Postat av: jennye

HAHHAHHAHHA

2009-09-05 @ 14:53:14
Postat av: antonia

sången är sååå bra! haha lycka till med Gjakten.

2009-09-05 @ 16:52:56
URL: http://dirtyglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0