point

sista sommarlovsdagen på gång! kom just hem från frissan med lite ändrad frissyr. ser nog ganska likadan ut i mina ögon men tycker endå om slutresultatet.

på tal om slutresultat är mitt rum inte nära på färdigt ennu. väntar ivrigt på att pappa skulle fixa upp hyllorna på min vägg så allt skit från den nya fåtöljen skulle försvinna. Några framsteg har jag dock gjort. väggen ovanför min säng har nämligen nu fått bilder, ser riktigt fin ut, jee!

men nu e det i varje fall dags att pysa till kära kusinen janina :-)
 
heippa
kitty



vackra lilla ansa

Kommentarer
Postat av: aaa

Kitty! :D

2009-08-17 @ 17:08:30
Postat av: jampsuu

vitsi så fiin bild=)!!

2009-08-17 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0