1845

haha gissa hur slarvig jag kan vara ibland. skulle köra till busshållplatsen för att hämta drickorna för kvällen. medan jag gick ut från huset kollade jag extra noggrant att alla nycklarna var med mej. japp det var de. körde snabbt till hållplatsen, fick plastpåsen med flaskorna, körde hem och märkte hemma att köparens plånbok hade blivit i plastpåsen. ringde henne och berättade situationen, vi bestämde en ny träff vid ändan av vår gata. denna gång tänkte jag för mej själv att nycklarna är onödiga, sätter bara dörren olåst? tryckte låset ner och smällde dörren fast, på samma sekund hörde jag klick och dörren for i lås?hups. hade endå lite bråttom för att föra plånboken till dens ägare, så sprang iväg för att föra den, ägaren fick sin plånbok. efter allt detta bestämde jag mej för att ringa mommo, som bor 50m ifrån oss. mommo sa att hon hade nån slags extra nyckel, var nog inte säker om nyckeln hörde till vårt hus, men whattahell, jag måste ju slippa in på något sätt. sprang till henne för att hämta nyckeln, var efter jag sprang raka vägen hem för att se om dörren gick upp, och... HALLELUJAH. nyckeln passade i låset.
nu till jessica! ha en bra kväll 

Kommentarer
Postat av: antonia

mår ni bra där hos jessica tjejer? puss:D

2009-10-03 @ 00:24:47
URL: http://dirtyglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0