tacksåmycket

efter ett kvickt besök i tapiola med jessica idag hoppade jag på bussen för att åka hem. visade biljetten för busskusken och får mitt i allt en massa skällor i stilen, vad fan försöker du ljuga åt mej va? tror du jag är dum?!?!?!? gräv nu snabbt dina pengar eller så hamnar du ut från bussen!!! hur dum tror du jag är?! man kan väll inte lura en busskusk såhär! din biljett är tre dagar gamma för fan!!! Tanten som satt bredvid kommenterade också argt: OCH dessutom borde du ha sökt din biljett förrän du hoppade på bussen! alltså vad i hela helvete, snälla vänner chilla!!!!! det handlar ju inte om liv och död... betalade sedan busskusken och satt ner mej jävla förbannad. efter några sekunder hittade jag ändå min riktiga buss biljett... så då bussen stannade på hållplatsen traskade jag fram till schauffören adrenalinet pumppande i mej och satt biljetten framför honom, "här har du din jävla biljett, nästa gång kan man väll vara lite VÄNLIGARE". (jag och kärringen var dom enda kunderna i bussen just so u knooow hehe).
NU tänkte jag läsa finska, har förhör imorgon. tjenispenis

Kommentarer
Postat av: jenny

ahhaha go kittyu

2009-10-22 @ 18:24:39
Postat av: Tessa

HAHAHHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAHAHAH ! Vittu ja skratta! kan så tänka mej situationen

2009-10-22 @ 19:44:57
URL: http://tessatarr.blogg.se/
Postat av: jenny

kitty laga du också ett inlägg om att jamppe ha skaffa blogi :D:D

2009-10-22 @ 19:59:55
Postat av: kitty

JO!

2009-10-22 @ 23:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0