muuuuuuuuuu


sommar09, fan va jag saknar!! alltså vintern är ju helt överdrivet lång, tar aldrig slut. bara snööööö o till snöööööööööö man sku tro att det ren sku sluta SNÖA. jaja vintern gör mej också väldigt trött vilket leder till att jag lätt kan somna på timmarna och på dagen, som idag, hissa timme, vill ju följa med och allt men kl8 på morgonen hålls ögonen inte uppe vad jag än gjorde. mmmmm i varje fall så är allt detta väldigt tragiskt jag vet, tänkte bara informera er lite om mina stora problem. and dats it tack o hej lever pästej :----)

Kommentarer
Postat av: tessa

kämpa på gumman :) thankyou veeeery many<3

2010-03-04 @ 20:12:17
URL: http://tessatarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0